Dieta Low-Carb

Dieta „low-carb” presupune reducerea consumului de carbohidrați.

Dieta low-carb

Dieta bazată pe aportul alimentar sărac în carbohidrați și zaharuri.

Cerealele, zaharurile și produsele lor sunt excluse din dietă: cartofii, dulciurile, fructele, pastele, orezul, alcoolul, siropuri etc. Carnea, ouăle, produsele lactate și legumele sunt permise datorită proteinelor și fibrelor. Produsele dietetice Chia Shake, care au un conținut ridicat de proteine, un conținut echilibrat de vitamine și minerale și un conținut redus de carbohidrați, sunt produse adecvate acestui tip de dietă.

Dacă optați pentru o dietă low carb, dieta dumneavoastră se va axa pe un consum ridicat de proteine și grăsimi și un consum scăzut de carbohidrați (40-50 g carbohidrați pe zi). Corpul tău intră într-o stare de cetoză, începând să obțină energie din grăsimi. Ca urmare, veți începe să slăbiți rapid.

Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați nu trebuie să dureze mai mult de 8 săptămâni. Se recomandă apoi revenirea la o dietă normală, dar totuși sănătoasă și echilibrată pentru a evita efectul de yo-yo.

Beneficiile dietei low-carb

  • Scădere rapidă în greutate
  • Exerciții fizice regulate
  • Mod de viață sănătos

Dezavantajele dietei low-carb

  • Nerecomandată copiilor, diabeticilor sau persoanelor cu colesterol ridicat
  • Dificilă pentru rinichi și vezica biliară
  • Nu toată lumea poate tolera bine deficitul de carbohidrați

Este important să beți multe lichide și să asigurați un aport constant de minerale (magenziu, zinc, potasiu, sodiu, seleniu).

Meniu pentru dieta Low-Carb

Pachete pentru dieta Low-Carb

Reduceri!
−7%
Reduceri!
−10%
Reduceri!
−13%
Reduceri!
−17%
1 599 lei

Produse Low-Carb

–10%
Nou
89 lei